|
  
  
|
  
 
 דבר המנהלת
לביה"ס תפקיד חשוב הן בהקניית ידע ואסטרטגיות למידה והן ביוכולתו להשפיע על עיצוב הנוער וחינוכו. בכך מסייע ביה"ס לקידום התלמיד, למיצויו העצמי והמירבי מבחינת ההישגים הלימודיים, הצמיחה האישויות ופיתוח יכולות ומיומנויות והשתלבות בחברה לשם כך פועל ביה"ס במתן הזדמנויות פדגוגיות חינוכיות וחברתיות לתלמידים: הרחבת מעגל התלמידים הזכאים לתעודת בגרות, עידוד למצויינות תמיכה וקידום אוכלוסיות התלמידים שהישגיהם נמוכים, פתיחת הזדמנויות למימוש הכישורים בתחום העיוני, המעשי והיצירתי. כל זאת תוך יצירת אווירה של כבוד הדדי, פתיחות , ויחס אישי.
תכני הפרוייקטים היחודיים, תכנון שנת הלמודים, הפעילות החברתית ונהלי ביה"ס רוכזו באתר זה כדי לאפשר לכם להתמצא בסדרי ביה"ס להתארגן בהתאם.
אני מאמינה כי באווירה טובה של סובלנות, פתיחות, הבנה ושיתוף פעולה בין המורים, הורים ותלמידים- נכונן עבודת צוות פורייה ויעילה, נגיע להישגים ונשמור על רמתו הלימודית של ביה"ס ועל האווירה החברתית התומכת והמייחדת את בית ספרינו
ושוב בברכת שנה טובה ומוצלחת
עדנה שחר ולנשטיין
מנהלת ביה"ס

תכנית עבודה
חזון תלת שנתי והתפיסה החינוכית בשילוב התקשוב
מורי ביה"ס ישתלמו בתהליכי הוראה המבוססים על תקשוב, הן ברמת הכנת מערכי שיעור מתוקשבים והן בלמידה מרחוק כשלרשותם ציוד טכנולוגי מתקדם למען הוראה יעילה המפתחת כישורי חשיבה מסדר גבוה בקרב התלמידים.
 
יום שישי 19 אפריל 2024 הוסף למועדפים   קבע כדף בית   כניסה למערכת